Накопичуйте бонуси

1 лютого 2015 - admin

Від 01.02.05 наша компанія відмовляється від існуючої системи знижок та пропонує нову накопичувальну системи знижок. Ваш номер телефону автоматично стає накопичувальною карткою.

З кожної поїздки, на ваш баланс, ми будемо нараховувати бонусні кошти у розмірі 5% від суми вартості проїзду.

Тобто, якщо ваша поїздка становить 40грн, то дві гривні буде на вашому бонусному рахунку.

Коли на балансі буде мінімальна сума яка потрібні для оплати проїзду - оператор сам запропонує скористатись бонусами та проїхати БЕЗКОШТОВНО.

Бонуси нараховуються з 3-ї поїздки

 

 

 

Коментарі (9)
Юра # 9 серпня 2015 в 00:45 0
Класно
Андрій # 28 вересня 2015 в 09:40 0
Найгіршге таксі у Львові.
Андрій # 28 вересня 2015 в 09:44 0
По перше: замовляєш таксі за півгодини до відїзду- мовчать, мовчать, а коли вже виходити- кажуть що немає. І ще:бонусами ПРОЇХАТИ НЕ реально,маю 78 бонусів( 78 грн) завжди відмова коли чують що хочу скористатись ними. Типу немає машини, в той час як колєга замовляє на сусідню вулицю і машина є. І так 10 раз мінімум. Розводять людей, це не таксі, це ВЖИК-РАГУЛІ
admin # 1 жовтня 2015 в 12:00 0
Андрій доброго дня.
Щодо бонусів ситуація наступна: Після виконання замовлення фірма компенсує водію вартість Вашої поїздки, тому Ви не думайте, що Ви не можете замовити авто через це що поїздка по бонусах. Водіям навіть набагато зручніше брати такі замовлення. Те що немає авто пояснюється тим, що у водіїв вільний графік роботи та вільне пересування по місту, тобто водій може бути біля Вас, а саме в той час мати замовлення. Ми в свою чергу максимально стараємось надати усім замовникам авто вчасно, але в час пік це буває набагато важче. Прийміть наші вибачення щодо даної ситуації, будемо робити все можливе щоб у подальшому такого не повторювалось.Та надіємось на подальшу з Вами співпрацю.
Роман # 13 січня 2016 в 22:55 0
Скажіть будь ласка, якщо я накопичую бонуси але ще їх не використовую, як довго вони можуть зберігатись і чи не буде такого , що їх анолюють через те що ними не користуюсь поки що? Дякую
admin # 14 січня 2016 в 09:13 0
Добрий день. Наразі ніякої такої інформації про списання бонусів немає. Користуйтесь на здоровя, гарного дня та веселих свят.
Ірина # 10 лютого 2016 в 17:26 0
Добрий день, хочу подякувати Вашому водієві, з яким їхала в понеділок з Пасічної VW Passat SCIWX15 Biluy. Дуже ввічливий і приємний водій, а ще салон машини ідеально чистий. Побільше б Вашій компанії таких водіїв, бо щось останнім часом почала розчаровуватися в Вашій фірмі, та цього разу була надзвичайно приємно здивована.
Богдан # 8 червня 2016 в 04:56 0
Завжди користуюсь вашими послугами,від початку заснування .Але сьогодні 8.06.2016 коли замовив таксі vaz9 BC1663ae chervonuy tel волія 063 0677017 я був обурений тим, що після того , як попросив водія почекати 2 хвилини , щоб розплатитись (сходив за оплатою) то він сволоч інакше ніяк не можу сказати про нього , сказав мені таке "доплатити ще 3 грн за те що чекав мене". Він бензин не палив...Потім ще хамсько утверджував що він прав. Прохання позбавте цього водія РОБОТИ ! ! ! !!
Вікторія # 20 червня 2017 в 16:39 0
Повністю погоджуюсь з п.Андрієм,стосовно того як вміло компанія "Вжик"обманює своїх клієнтів стосовно можливості скористатись своїми бонусами: маю на рахунку 87 грн.бонусів,спитала в оператора чи можу ними скористатись,відповіла що так,коли сказала що замовляю таксі то попросили почекати до 10 хв. Чекала 30 хв.і щоразу казали що вільної машини нема,коли я спитала чи проблема в тому що хочу їхати за бонуси,то оператор відповіла що ні,тоді я заради цікавості спитала чи є тоді можливість замовити таксі і заплатити готівкою,на що оператор попросила очікувати і вже за 5 хв. прийшла смс що таксі приїде.Коли подзвонила знову до дівчат,почали оправдовуватись що не той район,сектор і так далі...а яка різниця,якщо ви і так компенсовуєте гроші водію??? Звідси висновок: бонуси це обман,ними скористатись нереально...і взагалі ця ситуація мене дуже розчарувала в цьому таксі,завжди усім його рекомендувала та і сама завжди користувалась,але тепер точно більше не викликатиму. І ще : попросила щоб зі мною зв'язався якийсь старший менеджер,щоб пояснити усю ситуацію,але мабуть їм така заявка і прохання постійного клієнта не таке вже й важливе!!!!

← Назад