Для замовлення таксі: 242-7-242 

093-433-42-42
097-605-42-42
066-622-42-42

379 callback* з мобільних безкоштовно

*Для всіх GSM операторів встановлено систему callback телефон служби підтримки (044)499-98-98 по буднях з 10:00-17:00

 Запрошуємо до співпраці водіїв із власним авто

 

 

Євро у Львові - нова історія міста

23 серпня 2012 - admin
article87.jpg

 9 голів, 100 тисяч фанів на стадіоні, 150 тисяч туристів з 30 країн світу і переповнені емоціями вулиці міста.

Цим запам'ятається Львів під час Євро-2012. Вже зараз можна констатувати, що успіх Євро-2012 міста був заснований на трьох китах. По-перше, це забезпечення необхідної інфраструктури і транспортної логістики. Друге - організація свята, який створив фантастичну атмосферу приймаючого міста.

Третє - інформаційне забезпечення і супровід туристів, інтерактивне спілкування з гостями турніру. Звичайно, місту пощастило ще й з командами, які грали на «Арені Львів» - Данія, Португалія, Німеччина, яких традиційно супроводжують армії вболівальників.

УЄФА: жодних зауважень

Протягом турніру Львів не отримав жодних зауважень з боку УЄФА у проведенні євро матчів. «Не було проблем з доїздом і від'їздом, про що були побоювання раніше. Протягом 45 хвилин всі люди під'їжджали до стадіону і зі стадіону до центру міста.

Прекрасне враження справила на уболівальників фан-зона. Близько 30 тисяч людей проходило на матчі збірної України та близько 25 тисяч - на інші ігри, які відбувалися у Львові », - розповів в коментарі Інформаційному центру« Україна-2012 »директор департаменту Євро-2012 Львівської міськради Олег Засадний.

 Місто задоволений і великою увагою світових ЗМІ. «Крім медіа-центру УЄФА, ми мали свій медіа-центр, який працював у приміщенні Львівської міської ради. Тут було акредитовано близько 700 журналістів. Відгуки медіа більше стосувалися приготувань міста до чемпіонату та атмосфери свята, - сказав він. - У співпраці з медіа ми отримали те, чого очікували. Є позитивні відгуки від ЗМІ та вболівальників. Отримали хороші результати у співпраці з ДАІ, МНС та медичними структурами ».

Стадіон та аеропорти - переповнені

«Арена Львів» прийняла під час трьох матчів Євро-2012 майже 100 тисяч вболівальників, що свідчить про максимальну заповнюваності. Така кількість гостей може дорівнювати населенню невеликого міста. Зокрема, матч Німеччина - Португалія 9 червня відвідали 32 990 тисяч фанатів, гру Данія-Португалія 13 червня - 32 840, а поєдинок Данія-Німеччина 17 червня дивилося 32 990 фанатів. Також до арени, розташованої на околиці міста, був організований зручний трансфер. Безопасть, медицина, транспортний напрямок спрацювали відмінно. Комфорт та безпека вболівальників забезпечувало понад 700 стюардів.

Почесніми гостями на «Арені Львів» стали президент УЄФА Мішель Платіні, Кронпринц датський Фредерік із дружиною, Віце-прем'єр-міністр - Міністр інфраструктури України Борис Колесніков, тренер іспанського «Реала» Жозе Моуріньо, тренер англійського «Арсеналу» Арсен Венгер, директор турніру УЄФА Євро 2012 в Україні Маркіян Лубківський, зірка португальського футболу Ейсебіо та багато інших.

 Футбольне поле - серце будь-якого стадіону - отримало високі оцінки від фахівців. Газон витримав всі навантаження - і гри, і інтенсивних тренувань. Нова техніка стадіону для догляду за полем також зіграла важливу роль в підготовці арени до турніру. Це аератор, обприскувач, косарки, лампи для штучного освітлення та підігріву поля. Тому стадіон у Львові виконав свою місію, успішно взявши три захоплюючі і яскравих матчі групи «B» європейського чемпіонату.

 Під час матчів було забито 9 видовищних голів: по три на кожну команду. Як розповів у коментарі Інфоцентру директор з експлуатації стадіону Олексій Жуковін, Євро-2012 стало випробуванням для експлуатаційної команди, і одночасно дало унікальний досвід проведення міжнародних чемпіонатів. «Вже зараз ми впевнені, що зможемо проводити на« Арені Львів »будь-які події будь-якого масштабу», - зазначив фахівець.

 На повну потужність працював і Міжнародний аеропорт «Львів», який напередодні Євро відкрив новий термінал і запустив злітно-посадочну смугу. Під час турніру обслужив більше 600 міжнародних і внутрішніх рейсів, 44 пасажирських поїзда перетнули кордон.

Фан-зона - понад 500 тисяч уболівальників

Одним з найуспішніших проектів місто вважає фан-зону, яка зуміла забезпечити святкову атмосферу для гостей ЧЄ протягом 24 годин на добу. Протягом групового етапу найбільше навантаження на фан-зону було під час матчів за участю збірних Німеччини та України. Якщо у дні матчів Україна була зафіксована найбільша кількість людей, які одночасно перебували у фан-зоні (понад 30 тисяч), то в дні матчів у Львові - сама пропускна здатність протягом дня. Під час останнього поєдинку в місті Лева через фан-зону пройшло понад 100 тисяч осіб. Це вдвічі перевищує очікування міста.

 Загальна цифра відвідання території вболівання - понад півмільйона туристів, як іноземців, так і українців. Важливим також стало те, що у Львові не було ні великого навантаження на медичну службу, безпека була забезпечена на рівні попередження інцидентів і профілактики. За словами директора департаменту Євро-2012 Львівської міськради, побоювання, що чемпіонат створить незручності для львів'ян, не виправдалися: «Навпаки, зараз львів'яни вже сумують за Євро. Німецькі, данські і португальські вболівальники показали себе ввічливими європейцями. Вони ставилися з повагою до культури, традицій міста ». Більш того, на підтримку української збірної місто кілька разів збирали флеш-моби і паради уболівальників, об'єднуючи навколо себе тисячі фанатів.

 Культурна програма - на будь-який смак

 Підсумовуючи місяць свята, можна стверджувати, що Львів довів усій Європі статус культурної столиці України. За Євро, перш за все на груповому етапі, місто підготувало для європейських гостей унікальну святкову програму - як у фан-зоні, так і на інших майданчиках міста. Тільки в зоні для уболівальників на проспекті Свободи виступили більше 50 груп. У дні виступів української збірної на сцені виступали популярні гурти «ТНМК», «Друга ріка», «Тартак». Для знайомства з іноземними вболівальниками з українською культурою в дні матчів запросили групи «Mead Heads XL», «Гайдамаки» та «Бумбокс». Були й іноземні гості - німецький фрістайлеа «Cheffket», французька група «Lavian Roze».

 Крім цього, в місті відбулися численні фестивалі, майстер-класи, були навіть дискотеки в нічних трамваях. А під час плей-офф місто провів масштабний мистецький проект «FаnARTia.ФанАРТія», кожен день якого присвятили окремій сфері культури: літературі, фатальний, етнічної, джазової та симфонічної музики.

Особливо насиченою була програма електронної музики, виділена в окремий блок «FаnARTia: Electronic Days», де вперше в Україні на одній сцені грали лідери світової електронної музики. Тут були і засновник стилю Drum & Bass, британський музикант, продюсер, діджей та актор - GOLDIE з MC LOWQUI, лідери світової брейкбіт-сцени ATOMIC HOOLIGAN, першопроходці української електронної музики, видатні українські групи «Михайло Барбара Projekt» за участю Йозефа Остржанскі (Чехія ) і Райана Сокаша (США), Сергій Жадан і "Собаки в космосі», «AtmAsfera», «Гуцул Каліпсо», «Йорий Клоц», «Quarpa», «ZSUFF» & «Zavadskyj», Григорій Семенчук, Юрій Іздрик і « DrumТіАтр »,« Гич Оркестр »,« Open Blues Band ».

Інформаційна «швидка допомога»

 Довідкові та інформаційні служби, армія волонтерів стали ще однією опорою міста під час Євро-2012. Центри туристичної інформації у Львові відвідало втричі більше гостей, ніж за той же період минулого року - всього 3356 чоловік. Крім того, під час єврочемпіонату Інформаційною службою та гарячою лінією міста прийнято понад 9000 дзвінків. Серед найбільш частих питань - пошук маршруту, вулиць, транспортного сполучення об'єктів, як знайти фан-зону, фан-посольства, дні проведення матчів, продаж і вартість квитків, допомогу туристові, відпочинок та інші, а також питання розміщення.

Досвід роботи показав, що туристам зручніше користуватися єдиним джерелом інформації про вільні місця в готелях, вартість проживання, зручність розташування та інші послуги. Серед іноземців найбільше дзвінків було від туристів з Німеччини, Португалії, Росії, Польщі, Англії, Данії, а також Білорусі, Італії, Чехії, Франції, США, Росії, Канади, Бельгії, Іспанії, Індонезії та Греції, Японії. Майже 15% дзвінків було прийнято в нічний час.

500 млн гривень - фінансовий результат від Євро

За місяць Євро-2012 до Львова запрацював на туристах 500 млн грн. У дні матчів уболівальник залишав за день у Львові у середньому 110-120 євро. У той же час Олег Засадний переконаний, що головні дивіденди від Євро місто відчує через кілька років, з посиленням туристичного, готельного, ресторанного напряму. «Якщо підсумувати всю суму грошей, яка надійде від Євро-2012, протягом одного року вона не покриє тих видатків, які були здійснені. Вагомі фінансові результати можуть дати найближчі роки, коли посилиться туристична галузь у Львові.

Зараз Євро дало потужний поштовх до розвитку бізнесу, інвестиційної привабливості України. Львів'яни від Євро отримають додаткові робочі місця, додаткові надходження в наступні періоди від туризму, від збільшення податків, отримає поліпшені дороги, кращий аеропорт, кращі транспортні послуги, якість сервісу в готелях і ресторанах та інших закладах », - підкреслив він. За словами Засадного, Євро-2012 - проект, який підвищує атракціонів міста як туристичного центру, який об'єднує місто і бізнес з точки зору розвитку міста, і який прискорив інвестиції в місто.

 Місто Лева як туристичний рай

Протягом 10 днів єврочемпіонату місто Лева відвідало 150 тис. туристів з понад 30 країн світу. Це багато, оскільки місто за рік приймає близько мільйона гостей. Найбільше вболівальників прибуло з Німеччини та Португалії. Німецьких уболівальників приїхало по 12 тисяч на кожен матч. Приїхало більше португальських уболівальників, ніж очікували в УЄФА. Багато португальців приїхали з Бразилії, Аргентини.

Прибуло чимало датських фанатів. Це стало можливим завдяки співпраці з федераціями футболу цих країн. Однак місто розуміє, що в перспективі найбільше виграла від Євро індустрія туризму - одна з найпотужніших галузей, які стрімко розвиваються, створюють додаткові робочі місця і дають додаткові надходження до міського бюджету.

 Зростають показники туристичного потоку. За попередніми прогнозами, Львів очікує зростання туристичного потоку на 40%. І безцінну рекламу, яку отримав Львів під час єврочемпіонату, місто планує перетворити на потужні дивіденди, розвиваючи туристичну галузь. Зрештою, місто не думає зупинятися на досягненнях Євро. Після чемпіонату у Львові не буде як такого періоду затишшя.

«Після відпустки ми почнемо працювати і над іншими проектами, такими як Євробаскет і різноманітними фестивалями, які будуть проходити в місті з вересня. З досвідом Євро нам тепер нічого не страшно. Зараз Львів має набагато більші шанси отримати право проведення зимової Олімпіади-2022, ніж це було до Євро », - акцентував наостанок директор департаменту Євро-2012.

 Світові ЗМІ: Львів - перлина Східної Європи

 Протягом всього турніру міжнародні засоби масової інформації приділили місту особливу увагу. В період найбільшої активності в різних медіа про Львів за один день згадувалося 516 разів. Зараз є близько 200 щоденних згадок. Польські, датські, німецькі телеканали розповідали не тільки про організацію свята Євро, а про саме місто, яке стадо відкриття для Західної Європи.

 У червні на німецькому телеканалі ZDF вийшов сюжет про Львів як приймаюче місто чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Ролик знятий у сучасному форматі: точний і лаконічний. У ньому з висоти пташиного польоту показали відомі визначні пам'ятки міста - ратуша, оперний театр, стадіон. Львів, названий у сюжеті «маленьким Парижем Сходу», представлений як європейське місто з древньою історією.

Окремо згадують про «Арені Львів», як про «зручному і затишному стадіоні, який як і весь Львів поєднує в собі різні архітектурні стилі». Це не перший позитивний відгук західних журналістів про місто. Журналістка данського видання «politiken.dk» на добу приїхала до Львова і місто вразив його до глибини душі своєю гостинністю та красою.

 «Переможець очевидний», - з таким заголовком опублікувала статтю про Львів німецька газета «Frankfurter Allgemeine Zeitung».

 «Львів, де національна збірна Німеччини проведе свій перший матч - це середньоєвропейська скриньку скарбів Ренесансу і Модернізму, з бруківкою, кавовим ароматом і церковними дзвонами», - йдеться у публікації.

 Також про Львів опублікований і матеріал в німецькому виданні «Spiegel»: «Піднімаючись на Замкову гору, де в навколишньому волосінь ще чути відлуння незліченних зізнань у коханні, що якщо піднімаєшся без коханої людини свою любов можна знайти там, нагорі, закохавшись в місто». Журналіст Хельге Бендль видання «Spiegel» пише: «Спляча Красуня Сходу», яка нарешті прокидається ».

 Польська Gazeta Wyborcza поставило Львову високу оцінку атмосфері, акцентуючи, що місто зуміло створити всі умови, щоб уболівальники закохалися в нього і захотіли повернутися сюди ще раз. Wyborcza пропонує читачам місця, які варто відвідати у Львові: площа Ринок, католицькі храми, Високий замок, проспект Свободи, навіть Личаківський цвинтар. Журналісти не обійшли увагою «кулінарний» козир - відмінні кав'ярні, Шоколадниці і затишні ресторанчики. У газеті також згадується про історичні події і легенди, пов'язані з цими пам'ятками, що, безумовно, не залишить туристів байдужими до славного українського міста Львова.

Відгуки уболівальників - найцінніші

 Важливо, що протягом двох тижнів про свято у Львові були зняті і розміщені в інтернеті десятки відео, які набрали величезну популярність. Нарізки з концертів, переживання з фанатськими кричалками, вечірні святкування матчів і просто приємні враження захоплених фанатів зібрали більше мільйона переглядів.

 Найпопулярнішими відео по кількості переглядів, наприклад, виконання гімну України у Львівській фан-зоні. Тисячі шанувальників футболу з жовто-блакитною символікою від усього серця співають «Ще не вмерла Україна». Не менш зворушливий ролик, де португальські та німецькі фани всі як один, поклавши руку на серце, виконують гімни своїх країн на площі Ринок. «We love Lviv» (Ми любимо Львів) викрикують португальські вболівальники в наступному популярному відеоролику, не приховуючи захвату від стародавнього міста.

Самі фани Євро-2012, побували в місті протягом турніру, визнаються: Львів вартий того, щоб летіти з іншого кінця планети. Інфоцентр надає можливість почути ТОП-10 емоційних відгуків про місто від іноземних фанів.

Джина, Данія: «Я взагалі не розумію, як так сталося?! Чому ми тут не були раніше?! Це справжня Європа! У вас англомовні покажчики, мене розуміють люди, і взагалі, поки, тому що ми їдемо пробувати ваш борщ ».

Джордж, Австралія: «Львів дуже красивий! Це щось зовсім інше, ніж в Австралії. Тут дуже хороша атмосфера. Більше хочу подивитися церкви та історичні пам'ятники. Раніше чув, що Львів - це історичне місто з кращими українськими традиціями ».

Томаш, Німеччина: «У вас кожну ніч так? Я взагалі не очікував таких емоцій! На стадіоні не був, був на фан-зоні і гуляв містом. Я вночі танцював, співав, радів за збірну, знайшов багато нових друзів. У мене враження, що я десь в іншому вимірі, де тільки радість ».

Турист із США: «Ми прилетіли з Америки. В Україні вперше. Однак думаємо, що це варто того, щоб летіти з іншого кінця планети. Важко спочатку було зорієнтуватися, але майже кожен другий говорить англійською і хоча б мінімально може пояснити. Львів взагалі вразив. Це неповторне місто, дуже схоже на інші міста Європи ».

Себастьян, Німеччина: «Ми щасливі, що знаходимося зараз в вас. Тут панує атмосфера свята. Ми любимо Львів ».

Ганс, Німеччина: «Ми обов'язково ще повернемося до Львова. Це вже точно! Я навіть не міг уявити, що є таке класне місто! Вам треба робити багато реклами ».

Йенс, Данія: «Мені дуже подобається ваше місто, я тут вже вчетверте. Львів гарний, особливо, коли світить сонце. Це місто для мене ».

Солі і Мартін, Данія: «Сонце, прекрасна погода! Привітні люди, класний прийом! Ми просто захоплені. Проглядали тут матч Україна зі Швецією, щиро переживали за країну, яка нас так тепло прийняла! Ми також підтримували українських фанатів. Це було круто! Ради, що Україна виграли ».

Вболівальник з Данії: «Коні в центрі - справжня екзотика! У Львові розваги на будь-який смак ».

Патрік, Німеччина: «Львів фантастичний, а українська - просто неймовірні».
 
 

← Назад