Для замовлення таксі: 242-7-242 

093-433-42-42
097-605-42-42
066-622-42-42

379 callback* з мобільних безкоштовно

*Для всіх GSM операторів встановлено систему callback телефон служби підтримки (044)499-98-98 по буднях з 10:00-17:00

 Запрошуємо до співпраці водіїв із власним авто

 

 

Буксирування авто

20 листопада 2013 - admin
article232.jpg

 Для того щоб розібратися в особливостях буксирування автомобіля, давайте спочатку розберемося, які існують способи буксирування автомобілів.

Отже, машину можна буксирувати трьома різними способами:
з використанням жорсткого зчеплення;
з використанням гнучкого зчеплення;
при частковому навантаженні машини (якщо машину вантажать повністю, то це вже називається транспортування).

Часткове вантаження машини використовується в разі буксирування машини з вийшли з ладу рульовим керуванням, крім того, такий спосіб краще використовувати для автомобілів з АКПП.
Згідно з правилами дорожнього руху засіб, яке транспортує автомобіль, має їхати з включеним ближнім світлом фар і увімкненою аварійною світловою сигналізацією. При цьому швидкість буксирування ТЗ не повинна бути вище 50 км / год, а жорстка зчеплення не повинно перевищувати 4 м, у той час як, гнучке зчеплення може бути 4-6 м (кожен метр зчіпки необхідно маркувати сигнальними щитками / прапорцями 20х20 см. На даних прапорцях повинні бути нанесені по діагоналі червоні та білі смуги, ширина яких повинна складати 5 см).
За кермом буксируїмої машини обов'язково повинен бути водій, при цьому допускається присутність пасажирів у салоні. Правда, це правило поширюється лише на легкові автомобілі.
При перевезенні машини методом часткового навантаження в салоні автомобіля людей бути не повинно, ні водія, ні пасажирів.
Буксирування машини заборонена
на гірських дорогах і в ожеледь;
в тому випадку, коли буксирувана машина з непрацюючою гальмівною системою на половину важче буксируючий машини;
забороняється буксирування і в тому випадку, якщо загальна довжина зчеплених машин досягає 22 метра і більше (для маршрутних ТС - ця величина складає 30 метрів);
забороняється буксирування більш ніж одного транспортного засобу, також не можна буксирувати ТЗ разом з причепом.

Практика показує, що краще всього використовувати для буксирування стрічкові троси, укомплектовані цільними гаками (без будь-яких сполучних кілець). А ось плоскі гаки, виготовлені з листової сталі, часто розгинаються. Краще всього використовувати гак з надійною клямкою.
Троси металеві небезпечні тим, що у випадку розриву, можуть завдати серйозної шкоди автомобілю, а при міцному кріпленні - навіть вирвати проушину. Міцність троса можна перевірити тільки на практиці. Однак пам'ятайте, що надійний трос не може коштувати дешево, вибирайте трос із середньої цінової категорії і вище.
Кріпити трос необхідно по діагоналі, тобто правий задній кут буксируючий машини ви з'єднуєте з переднім лівим кутом буксирі автомобіля або навпаки. Завдяки цьому зчіпка стане більш міцною, а можливі ривки - м'якше.
І останнє, пам'ятайте, трос при буксируванні обов'язково повинен бути натягнутим, при цьому рухайтеся плавно, намагаючись зберігати відстань між машинами незмінним.
 
Коментарі (0)

Коментарі відсутні. Ваш буде першим!

← Назад