Для замовлення таксі: 242-7-242 

093-433-42-42
097-605-42-42
066-622-42-42

379 callback* з мобільних безкоштовно

*Для всіх GSM операторів встановлено систему callback телефон служби підтримки (044)499-98-98 по буднях з 10:00-17:00

 Запрошуємо до співпраці водіїв із власним авто

 

 

ПЕРЕГРІВ ДВИГУНА - ЩО ЦЕ ТАКЕ І ЯК ЙОГО УНИКНУТИ?

12 лютого 2014 - admin
article252.jpg

 Спекотне літо, постійні пробки на дорогах - мабуть, кращих умов для перегріву двигуна не знайти. Але явище це дуже небажане і небезпечне для автомобіля. Так як же тоді його уникнути? Тим більше, що від перегріву на 100% не застрахований жоден автомобіль.


У справній машині перегрів завідомо виключається. На високій швидкості руху охолодження гарантується повітряним потоком, який продуває радіатор. На низькій швидкості системі допомагає вентилятор. Антифриз, застосовуваний в сучасних автомобілях, циркулює від помпи до двигуна і назад, якщо двигун не нагрітий. Якщо ж мотор досяг певної температури, то відкривається клапан термостата і антифриз циркулює вже через радіатор.

Перших ознак перегріву не так багато.

По-перше, це свідчення температурного датчика двигуна на приладовій панелі. Якщо стрілка пішла в червону зону, потрібно негайно зупинитися і з'ясувати всі обставини.

По-друге, поява детонації. Це явне свідчення критичної температури в системі охолодження. Помітити це можна за незвичним дзвону, що з'являється при натисканні на педаль газу.

По-третє, саме очевидне - пар і дим з під капота. Правда, з'являються вони лише в тому випадку, якщо попередні 2 ознаки були проігноровані.

Причини перегріву можуть бути самими різними, але всі вони, як правило, так чи інакше пов'язані з системою охолодження. Мабуть, найчастішою і поширеною причиною є банальна витік антифризу. Це може стати наслідком тріщин в шлангах системи, ослаблення хомутів, зносу ущільнювача насоса і так далі. Також до цього можуть призвести різкі перепади температури, низька якість охолоджуючої рідини або форсування водних перешкод.

Забруднення радіатора брудом, пилом, тополиним пухом або навіть звичайної листям також вкрай негативно позначається на його роботі. Але від вищеописаних забруднень його можна досить легко відчистити, а от якщо на радіаторі є сліди від накипу або забруднення від різного роду герметиків, то чистка може обійтися вельми дорого. Більше того - іноді радіатор взагалі не піддається очищення і єдиним виходом стане його заміна.

Іншою не менш частою причиною злощасного перегріву є термостат. При його поломці антифриз починає циркулювати виключно по малому колу, не вступаючи в радіатор і, отже, не охолоджуючись. У цьому випадку, звичайно ж, термостат підлягає заміні. Помпа також може вийти з ладу, що призведе до поганого і недостатнього руху антифризу за системою охолодження.

Електровентилятор є однією із складових частин системи охолодження будь-якого сучасного автомобіля. Тому вихід його з ладу негайно позначиться на роботі автомобіля. Проблема може бути як у  проводці, так і поломки електродвигуна вентилятора.

Ще одна причина - втрата камерою згоряння двигуна герметичності. Правда, така причина можлива тільки в тому випадку, якщо перегрів трапляється вже не вперше. Через це прогорають прокладки головки, виникають тріщини в циліндрах, деформується блок.

Що ж робити, якщо двигун став перегріватися прямо в дорозі? Першою справою потрібно включивши аварійну сигналізацію зупинитися і заглушити двигун. Потім підняти капот і почекати хоча б хвилин 20. Цього має вистачити на те, щоб двигун охолов. Якщо антифриз википів, але явних ознак протікання не вдалося виявити, то необхідно дочекатися, коли температура в системі охолодження знизиться і акуратно долити відсутню кількість антифризу. Потім потрібно спробувати запустити двигун - якщо температура зростає занадто швидко, то краще викликати евакуатор. Адже причина може бути і в електровентиляторі і в термостаті і навіть у самому радіаторі, а з усуненням таких поломок в дорозі може впоратися далеко не кожен водій.

Необхідно пам'ятати, що при перегріванні двигуна на гарячому моторі не можна ні в якому разі відкручувати пробку від бачка з охолоджувальною рідиною. При високій температурі в системі піднімається тиск і відкриття пробки може призвести до опіків обличчя та рук. Поливати перегрітий мотор водою також буде дуже поганим рішенням, так як при різкому перепаді температури можуть з'являтися мікротріщини.
Коментарі (0)

Коментарі відсутні. Ваш буде першим!

← Назад