Для замовлення таксі: 242-7-242 

093-433-42-42
097-605-42-42
066-622-42-42

379 callback* з мобільних безкоштовно

*Для всіх GSM операторів встановлено систему callback телефон служби підтримки (044)499-98-98 по буднях з 10:00-17:00

 Запрошуємо до співпраці водіїв із власним авто

 

 

Професія - диспетчер таксі

19 квітня 2012 - admin

 У величезному мегаполісі у кожної людини хоч би кілька разів на рік виникає необхідність скористатися послугами служби таксі. Благо вибрати з різноманіття пропозицій нескладно, і ось після витрачених зусиль обрані кілька компаній таксі, заявлені ціни яких Вас цілком влаштовують, не підкачало й оформлення сайту або рекламного буклета. З цього моменту починається робота оператора диспетчерської служби замовлення таксі.

  У великих компаніях, як правило, існує розподіл обов'язків у зміні. Тут присутні оператор, або цілий колектив операторів (кількість їх в деяких компаніях досягає 30-40 чоловік), диспетчер або декілька диспетчерів, в обов'язки яких входить в основному спілкування з водіями і розподіл замовлень. В чиї ж руки потрапляє наше замовлення і що відбувається з ним після того, як ми зробили замовлення таксі, поклали трубку і спокійно чекаємо прибуття автомобіля?
  Голос, який чує клієнт - це голос оператора, в спілкуванні з яким з'ясовуються всі нюанси замовлення: тарифи, адреса, час і дата подачі, клас автомобіля. Від оператора багато в чому залежить перше враження клієнта про компанію. Розібратися в тонкощах деяких тарифних планів без грамотної допомоги оператора людині, далекій від світу таксі, деколи складно і, звичайно, професійний оператор кращий в цій справі помічник і порадник. Клієнти часто задають питання про тривалість тієї чи іншої поїздки, але, найчастіше, отримують відповідь, що розрахувати точний час у дорозі важко. Воно і зрозуміло! Якщо поїздка в аеропорт запланована на ніч або ранній ранок, тут складнощів, швидше за все, не виникне, чи вона займе більше години за вільними дорогах Львова. Але розрахувати заздалегідь час у дорозі під час списів буде важко навіть самому професійному водієві! Тому клієнтові самому слід продумати час виїзду, нехай краще буде закладено кілька більший запас часу, ніж це необхідно, ніж потім переживати вже в дорозі, стоячи в глухій пробці і нервово дивлячись на стрілку годинника. Оператори виконують в основному «телефонну» роботу, це прийом замовлень, консультування клієнтів за чинними тарифами, оповіщення клієнта про прибуття автомобіля. У цій роботі необхідними якостями є: доброзичливість, грамотно і чітко поставлена ​​мова, здатність сприймати часом великий обсяг інформації. Оператор - своєрідна "візитна картка" компанії.
  Безпосередньо з водіями працює диспетчер, в обов'язки якого входить розподіл замовлень, контроль за своєчасною подачею автомобілів за адресами клієнтів. При великому обсязі замовлень, спостерігаючи за роботою диспетчера з боку, можна дивуватися, наскільки чітко одна людина будує роботу десятків машин! А злагоджено працююча зміна, на чолі з досвідченим диспетчером - дивовижне видовище для людини, далекої від роботи таксі. Як правило, і диспетчери, і оператори - жінки. І це не випадковість! Як показує практика, саме вони здатні сприйняти великий обсяг інформації, саме вони здатні максимально ефективно відпрацювати зміну (в більшості випадків графік диспетчерів - доба через троє), і передати робочі місця наступній зміні з посмішкою на обличчі. Це не найлегша, але цікава і динамічна робота, захопившись якою можна присвятити їй все життя, вдосконалюючись професійно і досягаючи великої майстерності!
  Сподіваємося, що цей невеликий екскурс в роботу диспетчерської таксі здався Вам цікавий, і голос диспетчера у телефонній трубці перестане бути чимось абстрактним, а стане живим, близьким і доброзичливим!
Коментарі (0)

Коментарі відсутні. Ваш буде першим!

← Назад