Для замовлення таксі: 242-7-242 

093-433-42-42
097-605-42-42
066-622-42-42

379 callback* з мобільних безкоштовно

*Для всіх GSM операторів встановлено систему callback телефон служби підтримки (044)499-98-98 по буднях з 10:00-17:00

 Запрошуємо до співпраці водіїв із власним авто

 

 

Техніка водіння по ямах: як знизити ризик пошкодження авто

17 грудня 2013 - admin
article241.jpg

 Техніка водіння по ямах


Ясна річ, що замість того, аби розбиратися з дорожними службами через ями після ДТП, краще його не допускати. Для цього необхідно знижувати швидкість і уважно вдивлятися в дорожнє покриття: якщо помітите вибоїни - зменшуйте швидкість до мінімуму, щоб безпечно об'їхати перешкоду. Якщо ж об'їхати не виходить (яма занадто широка), перед нею потрібно різко натиснути на гальма (для забезпечення максимального уповільнення автомобіля) - пружні елементи передньої підвіски стискаються.

Після цього, безпосередньо перед "бар'єром", необхідно відпустити гальма і проїхати яму на мінімальній швидкості накатом - при виконанні такого прийому пружини (або подушки і ресори) після припинення гальмування "підкидають" передню частину автомобіля вгору, і колесо проїжджає яму з мінімальним навантаженням . Це дозволяє уникнути передачі на підвіску сильного удару і пошкодження шини та диска об гострі краї глибокої ями.

Наполегливо рекомендуємо не заїжджати в калюжі, якщо є така можливість. Річ у тому, що під водою може бути все, що завгодно - від глибокої ями до відкритого каналізаційного люка.

Возіть з собою кілька цеглин - іноді в'їзд у двір (або виїзд з нього) настільки "дірявий", що краще закласти ними яму, ніж намагатися проїхати по ній.

Модернізація авто

Ще рік тому така порада для власників авто з низькопрофільною гумою і/або легкосплавними дисками, як купівля комплекту більш дешевих сталевих з недорогою гумою, звучала б дивно. Але цієї весни дуже багато автолюбителів, котрі мають дорогі колеса, воліють "перевзутися" у більш дешеві, до кращих часів. Ціна питання для сімейного седана - 3600 грн (1600 грн за комплект сталевих дисків та ще близько 2 тис. грн за комлект шин).

На перший погляд, дорого, але при попаданні в яму авто на низькопрофільнійю гумі (комплект зазвичай коштує 4-8 тис. грн), одягнений на легкосплавні диски  (3-12 тис. грн за комплект), колесо зазвичай відновленню не підлягає - гума рветься , а диск тріскається. І справа не тільки в грошах - якщо на дорозі лопне не одне колесо, а відразу два, то дрібна прикрість перетворюється в мегапроблему, котра міститьу  собі виклик евакуатора і купівлю нових шин та дисків. Сталеві ж диски можна прокатати по ямах 4-6 разів (в залежності від важкості ушкоджень).

Друге, що варто зробити, - підготуватися до можливого пошкодження авто. Тобто, має бути зрозуміло, куди їхати за запчастинами (зазвичай виходять з ладу ступичні підшипники, гумово-технічні елементи ходової, амортизатори; часто тріскається бампер і б'ється глушник) і як швидко ліквідувати наслідки.

І, нарешті, третя порада - купити поліс КАСКО хоча б на півроку. Крім того, що він захистить від можливого ДТП, так ще й дозволить зняти з себе клопоти, пов'язані із розглядом справи з дорожними службами. Адже послуги юриста обійдуться в 2-5 тис. грн, потрібно витратити час (ходити в суд як на роботу), а поліс на період складних дорожніх умов обійдеться в 3-4 тис. грн.
Коментарі (0)

Коментарі відсутні. Ваш буде першим!

← Назад