Для замовлення таксі: 242-7-242 

093-433-42-42
097-605-42-42
066-622-42-42

379 callback* з мобільних безкоштовно

*Для всіх GSM операторів встановлено систему callback телефон служби підтримки (044)499-98-98 по буднях з 10:00-17:00

 Запрошуємо до співпраці водіїв із власним авто

 

 

У Львові відкрили ресторан, де відвідувачі їдять навпомацки

8 травня 2013 - admin
article176.jpg

У центрі Львова, на вулиці Дорошенка, 15 відкрили "Ресторан у Темряві". У трьох залах закладу темно, обслуговують відвідувачів незрячі офіціанти. Фішка закладу - їжа та обслуговування. Кілька місяців кухар ресторану розробляв спеціальне меню, яке підкреслює смак страв.

 

У темряві у людини загострюються інші відчуття, наприклад слух, смак. Тому їжа сприймається інакше. У фюжен-кухні ресторану поєднують різні страви. Наприклад, телячу печінку з вершковим соусом, персиком і журавлиною. З десертів - тортики із кислим, солодким і шоколадним шаром. Клієнти замовляють їжу та напої ще на рецепції. Конкретні страви вибирати не можна, лише сети - овочевий, м'ясний, рибний чи змішаний.

Мінімальне замовлення для клієнтів, які прийшли вперше - 70 гривень на особу. Потім видають картку постійного відвідувача, яка згодом дає багато привілегій. На рецепції запитують, яких страв не їсть клієнт, чи має алергію на певні види продуктів, спеції. У сейф забирають телефони та освітлювальні прилади. Монах-провідник пропонує пройти "стежиною міста". Два метри підлоги викладені бруківкою, каналізаційним люком та частинами трамвайних колій. На очі клієнту вдягає пов'язку, у руки дають білу тростину. У трьох залах є світлочутливі камери. Коли клієнт піднімає руку, працівник рецепції по рації повідомляє офіціанта, до якого столика підійти.

У туалет проводять також офіціанти, там є тьмяне світло. У кожному залі звучить різна музика. Найбільш романтична - у залі для пар. Чути навіть звуки літака, шум дощу, моря.

"Перші десять хвилин у повній темряві людина починає обмацувати все навколо, свого партнера. Потім заспокоюється, розслабляється. Спокійно розмовляють. Дівчата щохвилини не поправляють зачіски, не підмальовуються. Даємо скласти у повній темряві конструктор, дівчатам намалюватися пробниками косметики, скласти пірамідку. Половину клієнтів їдять руками, хоча є прибори. За місяць вони розбили всього пару бокалів, але гроші за це не платять", - каже власник закладу Тома Балджиєв.

Три місяці п'ятнадцять незрячих офіціантів проходили тренінги для обслуговуючого персоналу. Позмінно працює по шість осіб - провідники і офіціанти. Майже всі офіціанти із Львівської обласної організації "Українське товариство сліпих". Більшість не бачать з народження взагалі. В майбутньому у ресторані планують організовувати виставки фотографій, живопису та рукоділля працівників ресторану. 

Коментарі (0)

Коментарі відсутні. Ваш буде першим!

← Назад